OM JAG VAR DIN STÄDHJÄLP

Ja, om jag var det så skulle jag kanske tycka att du har bra städutrustning hemma hos dig. Det har du säkert.
Däremot suckar jag högt över vår lilla skrubb till städskåp. Hur kan det komma sig att något som är så viktigt får så lite uppmärksamhet? Inredningsprylar och böcker till exempel har jag inga problem med att handla, nåja  problem kan jag ha men jag är oftast bra på att hitta ursäkter till varför just denna sak är omistlig.
Däremot har jag inte någonsin tänkt så här, idag skulle det vara härligt att gå runt på stan och se om det dykt upp något nytt och spännande på rengöringsfronten!
Sökte på nätet och hittade en städfirma som hade en hel lista i PDF format om allt som städfirman behöver för att städa vårt hem. Men min man och jag städar själva så nu ska jag se till att det städfirman behöver, det behöver också vi! Nästa gång jag får en släng av shoppingfeber går jag direkt på städ o putsavdelningen och shoppar loss. En svabb mer eller mindre. Go for it girl!